טיפים לצביעת הבית

טיפים לצביעת הבית

צביעת דירה היא אחד מסוגי השיפוצים הפופולריים ביותר, היות ומדובר בשיפוץ קליל שאינו דורש הרבה זמן או השקעה כספית. דירה שזה עתה נצבעה מחדש, מעניקה תחושה של רעננות ואסתטיקה לבני הבית. כמו כן, צביעת דירה לפני השכרה או מכירה היא הצעד החכם ביותר שניתן לעשות. היות ובית צבוע ומעניק תחושה של ניקיון וסדר ומאפשר לסגור את העסקה הרבה יותר מהר, תוך כדי השקעה מינימלית של כסף ומאמץ. כל אחד היה רוצה להיכנס לדירה צבועה ונקייה שכבר מוכנה שיגרו בה, ללא התעסקות מיותרת. לכן לא חשוב אם החלטתם לצבוע את הדירה רק כדי לרענן קצת את האווירה או כדי להעלות את שווי הנכס, בכל מקרה מדובר בצעד נבון ומשתלם כלכלית.

טיפים לצביעת הבית
טיפים שיעזרו לכם לפני צביעת הבית

טיפים לצביעת הבית – כיצד לעשות זאת נכון ובלי סיבוכים מיותרים? 

דבר ראשון שתצטרכו לעשות הוא לבחור את הצבע המיועד. ניתן תמיד ללכת על הלבן הקלאסי שמתאים לכל מקום ולכל מצב, או לחלופין להעז להתפרע קצת עם צבעים שונים ומיוחדים. ניתן לצבוע את הסלון בצבע אחד ואת חדרי השינה בצבעים אחרים. בכל מקרה, מומלץ להימנע מצבעים כהים שמעניקים לחדר תחושה של צפיפות וחושך מיותרים. מומלץ לצבוע את המטבח, הסלון והמסדרונות באותם צבעים רכים ובהירים, כדי לקבל תחושה של בית גדול ומואר יותר. כדי לבחור בצבע שמשתלב יפה עם רוב הרהיטים שלכם, אחרת תצטרכו להחליף גם את הסלון. שאר חדרי הבית הכוללים את חדרי השינה, האמבטיה והשירותים כדאי לצבוע בצבעים אחרים, קצת יותר כהים מהצבע שבחרתם בו לסלון ולמטבח. בכל מקרה חשוב לבחור בצבעים סולידיים שלא יבלטו יותר מידי ועדיין ישתלבו טוב עם שאר פריטי הבית. אם החלטתם לצבוע גם את התקרה, כדאי להשאיר אותה בצבע לבן שתאיר את הבית.

לסיכום, צביעת הבית היא פעולה הכרחית שיש לבצע אחת לכמה שנים כדי לרענן קצת את האווירה ולהעלות את איכות החיים של הדיירים בבית. לא מדובר במשימה קשה או מסובכת במיוחד, אלא בעניין של כמה שעות בלבד. ניתן לעשות זאת בצורה עצמאית או לשכור איש מקצוע.