צבעים לחדר שינה

כל חדר מחדרי הבית יש לו ייעוד שונה ואופי שונה. לא יהיה נכון לצבוע את כל חדרי הבית בצבע אחיד ומשעמם כאשר בסלון אנו רוצים שהוא ישדר יוקרה ובחדר השינה הוא יהיה צבע בעל אופי מרגיע, כאשר אנו בוחרים את הצבעים ואת אופן עיצוב הקירות בצורה נכונה וחכמה אנו יוצרים את האווירה הרצויה מבחינתנו לכל חלל בהתאם.

צבעים לחדר שינה 

באופן כללי יש לטעם האישי הרבה מה לומר כאשר מדובר בצביעת חדר שינה. כפי שעל טעם וריח אין להתווכח כך גם בתחום העדפת צבעים. יש שחולמים על צבעים לחדר שינה לפי הפנג שווי, ויש שלא יוותרו על צבע לחדר שינה רומנטי. החכמה היא להגשים את החלומות אך לא ליצור יצירות שיפריעו להתנהל כראוי באותו החדר. כלומר חדר שינה הצבוע בצבעים עזים עלול להפריע לרוגע והשלווה שכל אדם זקוק לו בסופו של יום אף אם מדובר בדיירי אותו החדר שבוחרים דווקא בעיצוב כזה או אחר…

צבעים לחדר שינה
צבעים לחדר שינה – מומלץ לצבוע בצבעים עדינים ומרגיעים

צבעים יפים לחדר שינה 

בשונה מצביעת חדרי ילדים כאשר מדובר בחדר שינה כדאי מאוד ללכת על צבעים בהירים ומרגיעים. שילוב צבעים לחדר שינה כדאי שייעשה אך ורק עם צבעי פסטל עדינים ובהירים.
כאשר רוצים לגוון קצת את החדר כדי שהוא לא יהיה משעמם, גם כאשר מדובר בצבעים לחדר שינה הורים וגם בצבעים לחדר שינה לנוער, לא מומלץ לצאת מהצבעים הבהירים אם רוצים בכל זאת להוסיף צבע ועניין ניתן להוסיף מדבקות או טפטים מעניינים אך רק בחלק קטן של הקירות מבלי ליצור עומס ובלגן.

שירותים נוספים: צביעת דירה 4 חדרים, צביעת חדר שינה, צביעת דלתות פנים