צביעת ארונות מטבח

הצבע מתקלף? נמאס לכם מהצבע הישן ורוצים להתחדש בצבע חדש? אז יש כאלו שינסו לצבוע את הבית בכוחות עצמם בשיטת עשה זאת בעצמך אך חשוב לדעת כי כמה קל שזה נראה צביעת דירה הינה מסובכת עד למאוד ולא כל אחד יכול לצבוע את הדירה בצורה שבה הדירה תראה צבועה באמת ולא מרוחה בצבע בלי הפרדה בין קירות הבית לדלתות ולמשקופים. חשוב לדעת שבעל מקצוע מנוסה ומיומן יוכל לחדש את דירתנו בצורה מקצועית ולחסוך לנו הרבה מאמץ וכאב ראש.

מה מועיל בעל מקצוע ?

צבעי בעל מקצוע מיומן יוכל בקלות לצבוע לנו את קירות הבית ולעשות תיקונים ושיוף הנצרכים לקיר שבלי עין מקצועית לא נדע בכלל שהם קיימים.

צביעה-דירה-תמונה

עוד משירותיו של בעל מקצוע

בנוסף לצביעת קירות הבית חדרי השינה וכו' בעל מקצוע מיומן יוכל לחדש לנו את המטבח ואת ארונות המטבח ובכך לחסוך לנו אלפי שקלים בהוצאה מיותרת להחלפת ארונות המטבח.

רבים נוטים לחשוב שברגע שארונות המטבח שלנו התיישנו אז כבר אין מה לעשות וחייבים להחליף את המטבח לחדש. אך דבר זה אינו נכון בעליל אדם מקצועי יוכל לחדש לנו את ארונות המטבח על ידי צביעה מקצועית של ארונות המטבח .

ארונות המטבח עשויים בדרך כלל מפורניר או עץ סנדוויץ ומצופים בפורמייקה בעלת לכה מיוחדת בתנור. בעל מקצוע שהוא בעל נסיון לא רק בצביעת חניונים וקירות יוכל בקלות להפוך לנו את המטבח הישן למטבח יפה וחדיש על יד צביעה מקצועית של ארונות המטבח.

למה לא לנסות לבד? 

לנסות לצבוע לבד את ארונות המטבח הינו טעות יסודית לא כל אחד שיודע להחזיק מברשת ביד יכול לצבוע ארונות מטבח כל שכן להחליף את גוון הארונות לגוון שונה במידה ונרצה לעשות כך.נסיון לעשות זאת במו ידכם עלול להוביל  לכיעור ארונות המטבח ואף לנזק בלתי הפיך.

צביעת ארונות מטבח דורשת מיומנות וידע מקצועי שנרכש בעקבות הנסיון והוותק שבמקצוע בעל מקצוע בעל נסיון בצביעת רהיטים יוכל לחדש את מראה המטבח ולהעניק לו מראה זוהר וחדשני וכל זאת בלי להחליף את ארונות המטבח

תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע בעת מתן הצעת המחיר מה כדאי לעשות ואיך לשפץ את המטבח שלכם במינימום הוצאות .