כמה עולה הדברה לבית ומה השיטות הנפוצות?

על הדברה ומה שמסביב

הדברה – הכירו את השיטות השונות

חשוב שכל מי שמתעניין בנושא של הדברה, ילמד להכיר תחילה את שיטות ההדברה המוצעות, ההבדלים ביניהן והיתרונות של כל אחת מהשיטות – מידע זה יאפשר לבחור בצורה מושכלת את חברת ההדברה ולהבין לעומק את צורת עבודתה.

הדברה כימית – השיטה היעילה והנפוצה ביותר
הדברה כימית נחשבת לדרך היעילה והנפוצה ביותר להדברה של כל סוגי המזיקים. בהליך של הדברה כימית, נעשה שימוש בחומרים

ימיים רעילים, אשר מיועדים להשמיד את המזיקים הקיימים ולמנוע משכמותם לחזור לאותו המקום לאורך זמן.
מכיוון שכיום המודעות לנזקים המשניים (כתוצאה מהימצאות רכיבים רעילים) של חומרי הדברה כימיים היא גבוהה, חשוב לוודא שאותם החומרים בהם חברת ההדברה הנבחרת עושה שימוש, קיבלו את האישורים המתאימים ממשרד הבריאות – קבלת האישורים הרלוונטיים מעידה על כך שריכוז החומרים הרעילים עומד בדרישות המשרד.
בכל מקרה, בהליך של הדברה כימית, חשוב להקשיב וליישם את הנחיות המדבירים – הן לגבי הפעולות אותן יש לנקוט לפני ההדברה והן לגבי הפעולות אותן יש לנקוט לאחריה.

הדברה ירוקה – ידידותית לסביבה
חשוב לדעת, הדברה ירוקה היא שיטת הדברה אשר מתבססת על חומרי הדברה המכילים רכיבים טבעיים וכחלק מכך, כאלו אשר הינם בעלי

רעילות נמוכה יותר בהשוואה לחומרים הכימיים לדוגמא.

שימוש בחומרים אלו, נועד לגרום למזיקים לתחושת אי נעימות (ובמקרים מסוימים גם לחיסולם), אשר תגרום להם לעזוב את המקום.
בעבר, שיטת הדברה זו נחשבה לפחות יעילה, אך בשנים האחרונות פותחו תכשירי הדברה ירוקה אשר נחשבים לאפקטיביים במיוחד ובכוחם לא רק לגרש את המזיקים, אלא גם לגרום לכך שהם לא ישובו למשך תקופת זמן ארוכה.

יחד עם זאת, מי שבוחר להשתמש בשירותיה של חברת הדברה, אשר עושה שימוש בשיטת ההדברה הירוקה, חשוב שיבדוק מהם החומרים בהם נעשה שימוש לצורך המטרה, מה הניסיון והמוניטין של החברה בתחום ההדברה ועד כמה אותם החומרים יעילים בגירוש המזיקים הרלוונטיים.

הדברה אלקטרונית – הדרך המתקדמת להדברה

הדברה אלקטרונית מהווה את אחת משיטות ההדברה החדשניות והמתקדמות ביותר.
בהדברה אלקטרונית נעשה שימוש באמצעים ייחודיים כמו: שימוש גלי קול בתדרים אשר מרתיעים את המזיקים, שדה מגנטי אשר פוגעים ביכולות ההתמצאות של המזיקים בסביבה בה הם נמצאים, תאורה מרתיעה ומיני אמצעים אלקטרוניים חדישים נוספים.
מדובר בשיטת הדברה ידידותית לסביבה, כאשר, בגלל המודעות ההולכת ועולה לחשיבות של שמירה על הסביבה, גורמת לשיטה זו להיות יותר ויותר נפוצה – יחד עם זאת, מדובר בשיטת הדברה שהינה יקרה יותר מהאחרות.

הדברה ביתית – "עשה זאת בעצמך"

בכל חנות לחומרי בניין ניתן למצוא לא מעט תכשירי הדברה ביתיים. ברשת האינטרנט ניתן גם לקבל מידע על "תרופות סבתא" טבעיות, אשר יכולות להיות יעילות בהדברה של מזיקים מסוימים.

הדברה ביולוגית – היתרונות של אורגניזם חיים

הדברה ביולוגית נחשבת לשימושים יותר בענפי החקלאות. בהליך ההדברה הביולוגית עושים שימוש באויבים הטבעיים של אותם המזיקים (אורגניזם חיים). הדברה ביולוגית נחשבת לאקולוגית, לידידותית לסביבה ולבריאה גם עבור האדם.

כמה עולה הדברה לבית?

מחיר הדברה שונה מאוד ואין לקבוע אותו בטלפון, אם יש לכם צורך בריסוס נקודתי סביר להניח שהמחיר ההתחלתי יהיה מ 250 שקלים וזהו מחיר סביר, במידה ותרצו להדביר שטחים גדולים יותר המחיר יעלה כך שאין באמת מחיר אחיד לשירות מסויים אלה טווחים לפי גודל השטח\דירה\משרד.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? מחירון הדברה לשירותכם

על הדברה ומה שמסביב

חפשו בגוגל המדבירים נט