קבלני צבע במרכז

רוצים לעשות צביעת דירה בתל אביב והמרכז וחדר האמבטיה שלכם נראה לא טוב? הקירות מלאים בעובש? הסיד מקולף?  כנראה שחדר האמבטיה שלכם הזדקנה במעט. אך אל דאגה, ניתן לחדש את נעוריה. קבלני צבע במרכז, באמצעות כמה חומרי צביעה וליטוש יעניקו לכם חדר חדש לגמרי.

חידוש האמבטיה בלי אבק! 

האם ניתן לחדש את האמבטיה מבלי לעקור אותה ממקומה ולהחליף אותה באחרת? תופתעו לשמוע שאכן כן! הדבר אפשרי. מבלי להזדקק לפטישים לרעש ולכלוך אבק ומלט הכרוך בעקירת האמבטיה הישנה והחלפתה באחרת תוכלו לקבל אמבטיה שתיראה חדשה לגמרי!

קבלני צבע במרכז
קבלני צבע במרכז – לביצוע צביעה איכותית ומקצועית

איך זה קורה? 

בעזרת מכשור מיוחד מלטשים את האמבטיה היטב, מקרצפים אותה ומסירים ממנה כל כתם, סותמים כל חור או סדק בחומר מתאים, לאחר מכן מורחים על האמבטיה חומר בסיסי שעשוי לקשר את הצבע היטב ועליו מתבצעת הצביעה של האמבטיה. בדרך כלל באמצעות התזת צבע. בסיומו של התהליך יש לכם אמבטיה חדשה לגמרי!

צביעת הקירות להשלמת התמונה 

צביעת קירות האמבטיה שונה מצביעת שאר קירות הבית כמו צביעת חדר שינה את קירות האמבטיה יש לצבוע באמצעות צבע מיוחד שיש לו את התכונה של דחיית עובש. כאשר הצבע מכיל את מרכיב דוחה העובש הצבע יהיה עמיד לאורך זמן. היות ובחדר האמבטיה קיימת לחות רבה בעקבות המקלחות המותירות אויר לח הנוטה להיספג בקירות ובמשך הזמן נוצר העובש על פני הקירות הפוגעים גם במראה האסתטי וכן עשויים להשפיע לרעה על בריאותם של בני הבית.
קבלן צבע באזור מרכז יחדש את חדר האמבטיה באופן מקצועי.

שירותים באיזורים נוספים:  קבלני צבע בתל אביב, קבלני צבע בראשון לציון, קבלני צבע בפתח תקווה