קבלני צבע במודיעין

בחירת קבלן צבע באזור מודיעין היא מלאכה שיש להקדיש לה תשומת לב על מנת שעבודת הצביעה תהיה מקצועית, איכותית השירות יהיה אדיב ויענה על דרישותיכם. מתן הדעת על תהליך הבחירה ימנע אכזבות ויביא לתוצאה מעולה.
הכנה מוקדמת וידע שימושי בנושא יביא לבחירה נכונה מתוך קבלני צבע במודיעין. רקע כללי בנוגע לסוגי הצבע הקיימים יאפשר לכם לבחירה הנכונה ביותר תוך התייעצות עם קבלן הצבע.

קבלני צבע במודיעין
קבלני צבע במודיעין לעבודה מקצועית ותוצאות מרהיבות

סוגי צבע 

בעקרון קיימים שני סוגי צבע עיקריים: צבע על בסיס שמן וצבע על בסיס מים
צבע על בסיס שמן מורכב לרוב משמן ושרף. משמש בעיקר לצביעת דלתות פנים וחומרים ממתכת  העבודה בצבע זה נוחה מאוד אך קיים קושי לנקותו. יש לעבוד במקביל עם צבע השמן גם בחומרים מלווים כמו טרנפנטין וחומרים מדללים אחרים. צבע השמן הוא בעל ריח עז ורעיל יותר מצבע על בסיס מים אך הוא נשמר זמן רב יותר, צבע השמן יקר יותר צבע על בסיס מים. צבע על בסיס מים דחוס יותר מזה על בסיס שמן דבר המאפשר רמת גימור גבוהה יותר. בצבעים על בסיס מים ניתן להסיר בקלות כתמים על ידי מים וסבון. צבעי המים עמידים פחות מצבעי השמן אך כיום אורך חייהם מגיע כרוב ל- 20 שנה. ומשמשים לצביעת קירות וחדרים כמו צביעת חדר כניסה בבניין  צבע המים אינו רעיל כמו צבע השמן.
התייעצו עם קבלן צבע באזור מודיעין לגבי סוג הצבע המתאים לעבודה. שלבו ידע אישי זה והעדפותיכם עם הדרישה המקצועית והגיעו להחלטה הטובה ביותר.