צביעת קירות אומנותית

כאשר אנו אומרים צביעת קירות כשהכוונה היא כמובן צביעת קירות הבית שלנו, זה לא משנה אם זה צביעת חדר שינה או צביעת שאר החדריםאנו נוטים להתכוון למונחים השמרניים והשגרתיים של תקרה בצבע לבן וקירות צבועים אף הן בלבן או קרם, פה ושם זה יהיה בצבע בז'. חדרי הילדים יקבלו אולי טיפת גוון של תכלת או וורוד כשזה כמובן תלוי בדייר או בדיירת החדר. התפיסה הזו הינה מיושנת למדי ומאחוריה ישנה גישה מעשית מאוד הטוענת שקל מאוד להתאים רהיטים ולעצב חדר שקירותיו צבועים בצבע ניטרלי. שנים רבות התאימה שיטת צביעה זו להיצע המוגבל של הצבעים שהיו באותם ימים בשוק. כיום העניין שונה לגמרי.

צביעת קירות אומנותית
צביעת קירות אומנותית משלבת צבע עם חומרים שונים

צביעה אומנותית לקירות – הצביעה המודרנית של היום 

צביעה אומנותית אינה חייבת לביות יקרה אפשר לקבל היום צביעת דירה בזול ועדיין לקבל צביעה אומנותית כיום ניתן להשיג בחנויות מבחר גדול מאוד של צבעים מתוצרתם של יצרנים שונים, מיובאים לצד מקומיים. הגישה המסורתית והשמרנית שדגלה בקירות צבועים בצבע ניטרלי התחלפו ב-צביעת קירות אומנותית עם צבע וטקסטורה בעלי אמירה ברורה ועצמאית. כיום צביעה אומנותית לקירות כבר אינה שמורה רק לבתים של אומנים אקסצנטריים בלבד, קיימים חומרי חיפוי וחומרי ציפוי משוכללים המאפשרים צביעה ואף עיצוב של קירות חיצוניים עם שילובים מתוחכמים עם חומרים אקריליים, אבקות, גרגירים, פיגמנטים ומינרלים שמאפשרים לקבל קירות ומשטחים עם צבעים ומרקמים שונים ומעניינים המגיבים יפה מאוד לאור וגם למגע.

צביעה אומנותית על קירות באמצעות חומרי צביעה חדשניים 

קיימים כמה וכמה סוגים של חומרי צביעה המיועדים לצביעה אומנותית. נציין חלק מהם.
מרמורינו – זהו טיח על בסיס מינרלי שניתן ליישם אותו במגוון טכניקות שונות. ניתן ליצור צורה של חול, צורה של שריטות, אפקט של זמש ניתן לשלב אף תבליטים מטיח או מגבס ועוד.
סטוקו – אף הוא סוג של טיח היוצר אפקט של שיש טבעי ומשובח.
וואש – הוואש מוסיף ממד של עומק ומעדן את הצבע עם אפשרויות גיוון צבעים אינסופית.

באמצעות השקעה מועטה מתקבל קיר אומנותי לתפארת!

שירותים נוספים: צביעת אמבטיה, צבעים לחדר שינה, צביעת חדרי ילדים