צביעת חדרי ילדים

חדר הילדים שבכל בית מתפקד בדרך כלל גם כחדר שינה, גם כחדר למשחקים וגם כחדר לימודים, לכן חשוב מאוד לשמור על איזון נכון עם העיצוב ולבחור גוונים שיתאימו לכל מגוון השימושים של החדר. שימוש בצבעים נעימים מחד אך עם שמירה על צבעוניות וילדותיות.

בקשו מדיירי החדר – רעיונות לצביעת חדרי ילדים  

לפני שפונים לבצע את צביעת חדר ילדים מומלץ מאוד להתייעץ עם הילדים עצמם כדי שיהיו אף הם שותפים בעיצוב, זה יתרום רבות לביטחון שלהם ולשותפות בתהליך. ישנם אפשרויות רבות ומגוונות של דוגמאות לצביעת חדרי ילדים, יש ילדים שיאהבו צביעה נקייה עם מעט צורות גאומטריות או צביעת חדרי ילדים פסים, יש שיאהבו ציורי קיר ענקיים, נסו לזרום עם הילד, סוף כל סוף הוא זה שצריך לאהוב את החדר בו הוא אמור לשהות שעות רבות במשך היממה.

צביעת חדרי ילדים
בעת צביעת חדרי ילדים אל תשכחו לשתף את הילדים ולשאול לדעתם

צביעת קירות חדרי ילדים – חשוב לזכור! 

פני שבאים לצבוע חדר ילדים צריך לזכור כי הצביעה הזו אינה דומה לצביעת חדר שינה שכן המגרש משחקים של הילד הוא החדר שלו

הצביעה תיעשה אך ורק באמצעות צבעים טבעיים ובריאים: על מנת לשמור על בריאותם של הילדים שלכם, כדאי לבחור צביעת חדרי ילדים ונוער בצבעים שמבוססים על חומרים טבעיים ובכאלה שאינם פולטים לאוויר החדר חומרים נדיפים.

בחרו בצבעים שהינם עמידים במיוחד וניתנים לניקוי: כדי שלא יעלה צורך לצבוע את החדר מחדש לעיתים קרובות, כדאי לבחור בצבעים שיש להם עמידות גבוהה לאורך זמן ושישנה אפשרות לנקות אותם ללא טרחה רבה ובקלות.

איזון גוונים: כאשר הריהוט והאבזור בחדר הילדים הוא צבעוני ועז במיוחד, רצוי לצבוע את החדר ולהשלים את המראה באמצעות צבע ניטראלי, עדין ומרגיע וזאת כדי שלא ליצור צבעוניות יתר שעשויה להפריע לשינה ולמנוחת הנפש.

הוספת אלמנטים נוספים: ניתן לשדרג צביעת חדרים לנוער על ידי ציורי קיר מתאימים לגיל ולאופי של הדייר,  צביעת חדר נוער יהיה שונה כמובן מצביעת חדרי ילדים דוגמאות צבעוניות שמתאימים לגיל הרך. צביעת חדרי ילדים עם תמונות עליזות ודאי יהיו אהובות מאוד על הילד וכשיגדל וירצה לשנות את מראה הקיר ניתן יהיה בקלות לצבוע בהתאם צביעת חדרי נוער.

כאשר בוחרים באופן נכון ומתחשבים הן ברצונו של הילד והן בבחירת החומרים הנכונים והבטיחותיים ניתן יהיה ליהנות לאורך זמן מחדר מעוצב הצבוע היטב.

שירותים נוספים: צביעת קירות הסלון, צביעת חדר שינה, צביעת דלתות פנים