עבודות צבע בנתניה

כאשר מחליטים לבצע עבודת צבע נתניה או בכול מקום אחר בארץ, מומלץ לקבל עזרה מהמומחים בתחום. הם אשר יעזרו לכם להחליט איזה צבע לבחור, כמה זמן ייקח לבצע את העבודה והאם בכלל כדאי לעשות אותה לבד או להביא צבעי לבית מקצועי.

עבודות צבע בנתניה
עבודות צבע מקצועיות בנתניה תבחרו לעשות עם חברה מתמחה

טיפים לצביעה מקצועית: 

בדיקת הקירות: לפני שבאים לבצע עבודות צבע בנתניה, יש לבחון את קירות הבית המיועדים לצביעה. חשוב לראות שאין רטיבות או עובש על הקירות, שכן אם יש, הצבע לא יחזיק מעמד ויש לשייף את החלקים הרטובים לעשות טיח חדש עם צריך ולבדוק שהרטיבות לא מגיעה מנזילה, אשר תתרחש שוב. את הצבע יש למרוח על משטח נקי וחלק ולכן יש גם לבדוק שאין סדקים, מסמרים, ברגים או גושים ובליטות  שנוצרו  בעקבות שכיבת צבע ישן. חשוב לנקות את הקירות ביסודיות אך גם בזהירות כדי שלא נפורר את הטיח.
הכנת הקירות: יש למלא את הסדקים באמצעות חומר מילוי ולשייף את הבליטות עם נייר שיוף/זכוכית. כבר בשלב הזה יש להזיז רהיטים וחפצים והאזור ולעבוד בסביבת עבודה נקייה ונוחה.
סוג הצבע: לאחר שהקירות מוכנים לצביעת קירות יש להחליט על סוג הצבע שאיתו אתם רוצים לצבוע. צבע אקרילי וצבע פלסטיק הם הצבעים המתאימים ביותר לקירות הבית כשההבדל ביניהם משתנה לפי תכולת הפולימר המדביק בצבע. צבע חזק יותר הוא צבע עם יותר פולימר. ההחלטה היא כמובן בצרכים ובמטרות שלכם.

שירותים נוספים: צביעת דירה 4 חדרים, קבלני צבע, צביעת קירות